آزمون آیلتس (IELTS)

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. آزمون‌های بین‌المللی
  4. chevron_right
  5. آزمون آیلتس (IELTS)

آشنایی کلی با آزمون آیلتس

آزمون آیلتس با رویکردی جهانی و کاربردی استثنائی در بحث آموزش و مهاجرت نوعی آزمون تعیین سطح استاندارد از زبان آموزان است که در دو بخش جنرال و آکادمیک به انتخاب شما برگزار میشود.

آزمون آیلتس 9 نمره در 3 بخش شنیداری؛درک مطلب و نوشتاری به صورت کتبی و 1 بخش مصاحبه شفاهی دارد. این آزمون مردودی ندارد اما هر سطح از نمره نشانگر وضعیت کلی زبان انگلیسی شماست و با توجه به نیاز شما می بایست آن سطح از نمره را به دست آورید.

چرا پاسارگاد؟

اساتید این دوره ها اساتید عادی دوره های ترمیک آموزش زبان نیستند و هرکدام به صورت ویژه به تدریس این مهارت ها اشتغال دارند. سابقه ی بالا ؛ به روز بودن و آموزش در راستای آزمون از ویژگی های برجسته اساتید آیلتس موسسه زبان پاسارگاد رشت هستند.

تنوع در انتخاب کلاس

کلاس های گروهی ویژه آمادگی آزمون آیلتس در موسسه زبان پاسارگاد به طور مستمر در سطوح مختلف و با کیفیت بی نظیر در حال برگزاری است.کلاس های خصوصی نیز برای افرادی که محدودیت زمانی دارند نیز در این موسسه دایر می باشد.

سوابق و کارنامه ها

بر دیوار افتخارات موسسه زبان پاسارگاد تعداد بالایی از سوابق و کارنامه های زبان آموزان مختلف وجود دارد. نمرات 8.5 آکادمیک در آنها بسیار دیده می شود و این نشان از قدرت استاد آیلتس موسسه زبان پاسارگاد می باشد.

برای دیدن نمونه کارنامه ها اینجا کلیک کنید

برنامه ریزی منظم

دفترچه برنامه ریزی پاسارگاد که به زبان آموزان آیلتس داده می شود نشانگر منظم ترین برنامه ریزی موجود است که در پاسارگاد برای شما فراهم است.

آزمون های آزمایشی آیلتس پاسارگاد

موسسه زبان پاسارگاد رشت در اقدامی تحسین بر انگیز هرماه حداقل یک دفعه نسبت به برگزاری آزمون آزمایشی استاندارد آیلتس (IELTS MOCK EXAM) می نماید.

در این آزمون سعی شده است تا بتوان با شبیه سازی حداکثری با شرایط روز آزمون؛ در اولین هدف بخش مهمی از استرس داوطلبین برای شرکت در آزمون اصلی را بشکند و در اهداف ثانویه بتواند با ارائه ی کارنامه ای صحیح و تحلیل چهره به چهره با داوطلبین نکات مثبت و منفی؛نقاط ضعف و قوت و راهکار فائق آمدن بر ایرادات به منظور پیشرفت هرچه بیشتر را به داوطلبین ارائه بدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طول دوره و منابع مورد نظر با ما تماس بگیرید.

لطفا از تصاویر منتخب دوره آیلتس دیدن فرمایید

برنامه جدیدترین آزمون آزمایشی آیلتس اختصاصی پاسارگاد به زودی اعلام می گردد

آزمون ماک آیلتس در رشت - آزمون آزمایشی آیلتس در رشت - آیلتس ماک در رشت - مینی ماک در رشت - آیلتس آزمایشی در رشت - آزمون ماک در رشت - آزمون ماک در گیلان - آزمون آزمایشی آیلتس گیلان
Instagram
RSS
TELEGRAM
فهرست