آموزش آنلاین زبان های مختلف

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار پاسارگاد
  4. chevron_right
  5. آموزش آنلاین زبان های مختلف

آموزش آنلاین زبان در رشت موسسه زبان پاسارگاد رشت به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش زبان های دوم و آیلتس در استان گیلان این بار با توجه به شرایط فعلی جامعه اقدام به آموزش آنلاین زبان با همان کیفیت کلاس های حضوری و چه بسا پرقدرت تر در بستر قدرتمند ترین نرم افزار آموزش آنلاین دنیا نموده است.

تضمین بالاترین کیفیت

تضمین مناسب ترین قیمت

فقط در موسسه زبان پاسارگاد رشت

شما می توانید با توجه به نیاز خود در کلاسهای گروهی و خصوصی و یا حتی کارگاه های آنلاین موسسه زبان پاسارگاد شرکت نموده و به کسب دانش ادامه دهید.

از قابلیت های بی نظیر کلاس های آنلاین ویزگی ضبط شدن و امکان تماشای مجدد کلاس برای شماست که در کلاس های حضوری چنین امکانی وجود ندارد.

آموزش آنلاین زبان در رشت به عنوان یکی از فرهنگی و آموزشی ترین شهرهای ایران جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است و در بعد کیفیت؛ موسسه زبان پاسارگاد توانسته است بالاترین کیفیت را ارائه دهد.


رضایت مندی زبان آموزان آنلاینمان
2

2

 


 

برای اطلاع از دوره های جدید آنلاین اینجا کلیک کنید

 

 

 


 

بهترین کلاس های زبان انگلیسی،آلمانی؛روسی؛ترکی استانبولی؛فرانسوی؛روسی؛اسپانیایی؛کره ای و آیلتس به صورت آنلاین گروهی و یا خصوصی با بهترین ابزارهای ارتباطی روز دنیا برگزار می شود

این کلاسها با بهترین کیفیت و توسط اساتید به نام موسسه زبان پاسارگاد رشت با همان سیلابس ها و چارت ها اجرا می گردد.

برای اطلاع از روند کلاس و تاریخ شروع هر دوره می توانید با دفاتر موسسه با شماره 

شعبه یک:خیابان پارک شهر خیابان پوریای ولی

01333342695

شعبه دو : بیستون – ابتدای رشتیان –

01333569701

09037230834

تماس حاصل فرمایید

 

آموزش آنلاین زبان در رشت موسسه زبان پاسارگاد رشت به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش زبان های دوم و آیلتس در استان گیلان این بار با توجه به شرایط فعلی جامعه اقدام به آموزش آنلاین زبان با همان کیفیت کلاس های حضوری و چه بسا پرقدرت تر در بستر قدرتمند ترین نرم افزار آموزش آنلاین دنیا نموده است.آموزش آنلاین زبان در رشت به عنوان یکی از فرهنگی و آموزشی ترین شهرهای ایران جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است و در بعد کیفیت؛ موسسه زبان پاسارگاد توانسته است بالاترین کیفیت را ارئه دهد.

فهرست