کلاس خصوصی و نیمه خصوصی ترکی استانبولی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. دوره‌های آموزشی
  4. chevron_right
  5. آموزش زبان ترکی استانبولی
  6. chevron_right
  7. کلاس خصوصی و نیمه خصوصی ترکی استانبولی

کلاس زبان ترکی استانبولی گروه آموزشی ترکی استانبولی موسسه زبان پاسارگاد با حضور ۴ استاد با تجربه به رهبری استاد احمدیه به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرکز آموزشی ترکی استانبولی شمال کشور در خدمت علاقه مندان و زبان آموزان ترکی بوده است.

کلاس های زبان ترکی استانبولی در موسسه زبان پاسارگاد با روش های نوین آموزشی و بهره مندی از اساتید با تجربه و دوره دیده در دو سبک گروهی و خصوصی برگزار می شود. در دوره های گروهی بر اساس چارت از پیش تعیین شده ی موسسه بر روی کتاب Yedi Iklim به عنوان بروزترین و مکالمه محورترین کتاب حال حاضر برگزار می شود. در این دوره ها هر ۴ مهارت آموزشی به طور کامل تدریس می شود اما تاکید اصلی بر روی مکالمه ی روان و کاربردی شماست. اساتید مجرب ما می توانند شما را در زمانی مناسب از سطح A1 مبتدی تا C1 پیشرفته برسانند و شما را برای زندگی و تفریح و آمادگی آزمون های سفارت و ورودی دانشگاه ها آماده کنند.ما راه گشای مهاجرت و تحصیل شما در ترکیه هستیم.

جزوات آموزشی اختصاصی ؛ دوره های کارگاهی متنوع ؛ کلاس های بحث آزاد و استفاده از منابع مختلف امتحانی برای شرکت درآزمون ها اوج جامعیت گروه ترکی استانبولی موسسه زبان پاسارگاد را نشان می دهد.

موسسه زبان پاسارگاد تنها و برترین آموزشگاه زبان برای ترکی استانبولی می باشد که همیشه کلاس های گروهی برای تماس سطوح در آن دایر می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

Instagram
RSS
TELEGRAM
فهرست