کلاس گروهی روسی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. دوره‌های آموزشی
  4. chevron_right
  5. آموزش زبان روسی
  6. chevron_right
  7. کلاس گروهی روسی

کلاس زبان روسی در رشت – برترین کلاس های زبان روسی در موسسه زبان پاسارگاد رشت با رویکردی جهانی با روش های نوین آموزشی و بهره مندی از استاد با تجربه و دوره دیده استاد مریم تقی زاده به سبک خصوصی برگزار می شود. در کلاس های خصوصی با توجه به نیاز زبان آموز که می تواند یادگیری این زبان برای تحصیل ، تجارت ویا اقامت در کشور روسیه باشد؛ با توجه به زمان ارائه شده توسط زبان آموز تا رسیدن به هدف؛ برنامه ای اختصاصی طراحی می گردد و از منابع مخصوص به خود استفاده می گردد.در این دوره ها هر ۴ مهارت آموزشی به طور کامل تدریس می شود اما تاکید اصلی بر روی مهارت مورد نیاز زبان آموز می باشد . آمار قبولی 100% در آزمون A2 مورد نیاز مهاجرت تحصیلی زبان آموزان پاسارگاد از دیگر افتخارات ما می باشد. کلاس های روسی پاسارگاد به صورت خصوصی حضوری و یا آنلاین به انتخاب شما برگزار می گردد.

جزوات اختصاصی استاد روسی موسسه زبان پاسارگاد استاد تقی زاده به یادگیری آسان و هرچه راحت تر زبان روسی در آموزشگاه زبان پاسارگاد رشت کمک می کند.برای همانگی و رزرو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

 

استاد مریم تقی زاده از مدرسین برتر زبان روسی در استان گیلان و دانش آموخته ی رشته ی زبان روسی از دانشگاه گیلان به عنوان استادی کارکشته و با تجربه با فن بیان عالی؛به بررسی شرایط شما برای یادگیری زبان روسی می پردازد و با توجه به موقعیت شما و میزان نیاز و نوع نیاز شما به زبان روسی(تحصیلی-اقامتی-تجارتی) پیشنهاد بسته های مختلفی از آموزش روسی را در اختیار شما می گزارد.

میزان رضایت مندی و میزان پیشرفت زبان آموزان گروه های مختلف ایشان را می توانید از طریق کانال آپارات و یا صفحه ی اینستاگرام موسسه زبان پاسارگاد تماشا کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

در موسسه زبان پاسارگاد رشت

دیگر کلاس گروهی عمومی زبان روسی برگزار نمی شود!

چرا؟

چون نفرات مراجعه کننده و متقاضیان یادگیری زبان روسی هرکدام دلیل متفاوتی برای یادگیری این زبان دارند. خب شاید بپرسید این اتفاق در یادگیری همه زبان ها وجود دارد و دلیل قابل دفاعی نیست؛ اما باید بدانید که تنوع در منابع کامل آموزشی هر دسته از زبان آموزان به غیر از بخش مبتدی که در تمامی زبان ها یکسان است، برای متقاضیان سفر به روسیه؛ ادامه تحصیل آکادمیک در این کشور و یادگیرندگان تجاری جهت انجام معاملات و حتی علاقمندان به زبان و فرهنگ روسیه که هیچ قصد نزدیکی برای مهاجرت و سفر به روسیه دارند؛ متفاوت است.

ازین رو موسسه زبان پاسارگاد با در اولویت قرار دادن کیفیت آموزش و همچنین هدر ندادن زمان تمام زبان آموزان با تمامی اهداف، فقط کلاس های خصوصی این زبان را برگزار می کند تا بتواند رضایت تمامی دسته های آموزش گیرنده را کاملا به دست بیاورد.

به همین دلیل در ابتدای ورود شما به موسسه زبان پاسارگاد و ثبت نام برای یادگیری زبان روسی؛ برای شما جلسه ی مشاوره ی مستقیم با استاد تقی زاده در نظر گرفته می شود تا بتوانند با توجه کامل به نیاز شما و زمان باقی منده تا رسیدن به هدف؛ بهترین برنامه ممکن را طراحی کنند.

تنها انتظاری که از زبان آموزان روسی با هر هدفی متصور است تنها توجه به برنامه ریزی ارائه شده و رعایت آن می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه تماس حاصل فرمایید

01333342695 واحد پارک شهر

01333569701 واحد رشتیان

Instagram
RSS
TELEGRAM
فهرست