رضایت از کلاس های آنلاین موسسه زبان پاسارگاد رشت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار پاسارگاد
  4. chevron_right
  5. رضایت از کلاس های آنلاین موسسه زبان پاسارگاد رشت

رضایت از کلاس های آنلاین موسسه زبان پاسارگاد رشت مهم ترین دلیل ما برای ادامه کلاس های با کیفیت زبان های مختلف در شرایط فعلی می باشد. موسسه زبان پاسارگاد رشت با در اختیار داشتن برجسته ترین اساتید و استفاده از یکی از بهترین پلتفرم های برگزاری کلاس های آنلاین و با قانون ضبط شدن تمام جلسات از ابتدا تا انتها بلا استثنا توانسته است رضایت زبان آموزان را بنا به آمار واقعی و ویدئوهای ارسالی آنان را به دست بیاورد.

از شما تقاضا می کنیم تا مهم ترین عوامل ایجاد رضایت آنان را از ویدئو های زیر تماشا و استخراج کنید

در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره دقیق و رایگان می توانید بر روی دکمه چت واتس اپ کلیک نمایید و یا برای تماس تلفنی با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید

 


 


 


 

 


 

چرا آنلاین؟

کلاس های آنلاین این روزها به عنوان اصلی ترین پلتفرم آموزشی کشور دارای بالاترین بازخورد می باشد چون می تواند با مزیت های خود مانند کاهش مسافت،استفاده از اساتید دلخواه و جلوگیری از شیوع بیماری های خاص شود.اما انتخاب مجموعه ای با تجربه که بتواند شما را در مسیر درست قرار دهد مهم تر است. موسسه زبان پاسارگاد با بهره گیری از مشاوران باتجربه،کارآزموده و دلسوز، با توجه به شرایط لحظه ای شما سعی در پیشنهاد بهترین نوع کلاس ها به شما دارند و با تنوع بسیار بالا که آموزشگاه در اتخاب کلاس های خصوصی و گروهی در اختیار شما می گذارد میتوان اولین قدم را مستحکم بردارید.

چه زبانی؟

موسسه زبان پاسارگاد رشت با داشتن اساتید توانا می تواند بالاترین کلاس های زبان های انگلیسی – آلمانی – ترکی – روسی – فرانسوی – ایتالیایی – اسپانیایی – کره ای و آمادگی آزمون آیلتس را برگزار کند.

خصوصی یا گروهی؟

انتخاب نوع کلاس به شرایط فعلی شما و دلیل اصلی آموزش شما ارتباط مستقیم دارد اما باید اینگونه دانست که کلاس های گروهی با چارت از پیش تعیین شده مسیری مشخص و قابل اتکا را به شما پیشنهاد می دهد و می توانید با تایمینگ بهتری به آینده زبانی خود بنگرید.اما بر خلاف تصور همگان که کلاس های خصوصی را سریع ترین راه می دانند، باید توجه داشت که کلاس خصوصی می تواند مانند شمشیر دولبه عمل کند. کلاس گروهی را باید مانند قطاری بدون توقف در نظر گرفت که تاریخ و ساعت حرکت و رسیدن به مقصد در آن مشخص است و شما مانند مسافران در آن هستید و طی برنامه ی قبلی به مقصد خواهید رسید اما کلاس خصوصی مانند ماشین سواری است که شما راننده آن هستید و شما تصمیم گیرنده این هستید که در ایستگاه ها توقف کنید یا خیر . مسلما در نگاه اول سرعت ماشین سواری نسبت به قطار بالاتر است به شرطی که در ایستگاه ها توقفی نداشته باشد.

آنلاین یا حضوری؟

یکی از مهم ترین نکات حائز اهمیت در انتخاب کلاس آنلاین به جای حضوری، توجه به تفاوت مثبت روش تدریس با استفاده از امکانات و سایتهای اینترنتی است که می تواند آموزش پویا و فعالی را برای شما به ارمغان بیاورد.از دیگر نکات بسیار مهم و کاربردی می توان به استفاده از فایل ضبط شده ی جلسات توجه نمود که برای مرور و استفاده در هر زمانی بسیار مناسب است.

نحوه ی مشاوره؟

از آیکون واتس اپ می توانید مشاوره ی آنلای ن را آغاز کنید و با تماس با شماره های ما می توانید از مشاوره تلفنی بهره مند شوید

نحوه ی ثبت نام؟

اگر برای اولین بار است که کلاس زبانی را آغاز می کنید می توانید مستقیما از پرتال ثبت نام اقدام نمایید. در غیر این صورت اگر نیاز به تعیین سطح و یا مشاوره دارید خواهشمند است با تماس تلفنی، ارتباط با واتس اپ موسسه و دایرکت اینستاگرام نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام نمایید.

 

فهرست