کلاس ترکی استانبولی در رشت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار پاسارگاد
  4. chevron_right
  5. کلاس ترکی استانبولی در رشت

برترین و قوی ترین کلاس های زبان ترکی استانبولی در شهر رشت در موسسه زبان پاسارگاد رشت برگزار می گردد. این کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین به انتخاب شما به صورت خصوصی درجه یک مناسب هدف شما (مهاجرت تحصیلی – مهاجرت کاری و اقامتی) برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با 01333342695 تماس حاصل نمایید.

کلاس ترکی استانبولی در رشت در موسسه زبان پاسارگاد بی نظیر برگزار می شود.

کلاس های زبان ترکی استانبولی در موسسه زبان پاسارگاد با روش های نوین آموزشی و بهره مندی از اساتید با تجربه و دوره دیده به سبک گروهی و خصوصی برگزار می شود. در این دوره ها  اساس چارت اختصاصی متناسب با هدف شما بر روی کتابهای Istanbul, Yeni Hitit و Yedi Iklim به عنوان برترین کتب حال حاضر آموزش در ایران،برگزار می شود. در این دوره ها هر ۴ مهارت آموزشی به طور کامل تدریس می شود اما تاکید اصلی بر روی مکالمه ی روان و کاربردی شماست. اساتید مجرب ما می توانند شما را در زمانی مناسب از سطح A1 مبتدی تا C1 پیشرفته برسانند و شما را برای زندگی و تفریح و آمادگی آزمون های سفارت و ورودی دانشگاه ها آماده کنند.ما راه گشای مهاجرت و تحصیل شما در ترکیه هستیم.

 

 

جزوات آموزشی اختصاصی ؛ دوره های کارگاهی متنوع ؛ کلاس های بحث آزاد و استفاده از منابع مختلف امتحانی برای شرکت درآزمون ها اوج جامعیت گروه ترکی استانبولی موسسه زبان پاسارگاد را نشان می دهد.کلاس ترکی استانبولی در رشت فقط پاسارگاد

گروه آموزشی ترکی استانبولی موسسه زبان پاسارگاد با حضور ۴ استاد با تجربه به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرکز آموزشی ترکی استانبولی شمال کشور در خدمت علاقه مندان و زبان آموزان ترکی بوده است.کلاس ترکی استانبولی در رشت فقط پاسارگاد

موسسه زبان پاسارگاد تنها و برترین آموزشگاه زبان برای ترکی استانبولی می باشد که همیشه کلاس های خصوصی برای تماس سطوح در آن دایر می باشد.

کلاس ترکی استانبولی در رشت فقط پاسارگاد

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شعبه یک:خیابان پارک شهر 01333342695                                    شعبه دو :خیابان رشتیان 01333569701

 

برای دیدن جدید ترین برنامه های ترم یک اینجا کلیک کنید

 

 

 


صفحه اینستاگرام موسسه زبان پاسارگاد را دنبال نمایید

اینستاگرام موسسه زبان پاسارگاد

 

 

 

 

فهرست