بهترین کلاس زبان انگلیسی در رشت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار پاسارگاد
  4. chevron_right
  5. بهترین کلاس زبان انگلیسی در رشت

بهترین کلاس زبان انگلیسی در رشت و قوی ترین کلاس زبان انگلیسی در رشت در موسسه زبان پاسارگاد رشت برگزار می شود.

موسسه زبان پاسارگاد رشت – برگزاری بهترین کلاس زبان انگلیسی در رشت

در موسسه زبان پاسارگاد رشت

برگزار  می شود

کلاس خصوصی انگلیسی بزرگسالان

کلاس خصوصی مکالمه محور انگلیسی در رشت به صورت خصوصی در موسسه زبان پاسارگاد رشت با بالاترین کیفیت برگزار می شود. در ابتدا با مشاوره ی حضوری و یا تلفنی از اهداف شما آگاه می شویم و سپس برنامه ی مناسب و مخصوص خودتان را به شما پیشنهاد میکنیم. بهره مندی از مدرسین درجه یک، دانشمند و آگاه و به روز در روش تدریس یکی از بزرگترین ویژگی های موسسه زبان پاسارگاد رشت است. یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در مناسب ترین زمان ممکن پیشنهاد ما به شماست. با مشاورین ما در تماس باشید. ما به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین به رایگان به شما کامل ترین مشاوره ممکن را ارائه خواهیم داد. تدریس خصوصی انگلیسی در رشت

کلاس گروهی انگلیسی بزرگسالان

کلاس های زبان انگلیسی در موسسه زبان پاسارگاد با مدرن ترین روش های نوین آموزشی و بهره مندی از اساتید با تجربه و دوره دیده برگزار می شود. بهترین کلاس زبان انگلیسی در رشت در دوره های گروهی بر اساس چارت از پیش تعیین شده ی موسسه بر روی کتب استاندارد TOUCHSTONE و مکمل هایی مانند جزوه اختصاصی لغات و اصطلاحات و تمرینات دقیق به همراه ویدئو و ترانه های انگلیسی برگزار می شود. طول هر ترم ۲ ماه و در هفته ۲جلسه ۹۰ دقیقه ای برگزار میشود. در این دوره ها هر ۴ مهارت آموزشی به طور کامل تدریس می شود اما تاکید اصلی بر روی مکالمه ی روان و کاربردی شماست.

بر خلاف اکثر آموزشگاه ها که بعد از مدتی و تمام شدن کتاب هایشان برنامه ی خاصی جز معرفی کتاب جدیدتر در همان سطوح و تکرار مکررات ندارند؛ موسسه زبان پاسارگاد رشت با برنامه ریزی حرفه ای و حساب شده زبان آموز را به سوی آمادگی و سپس اخذ مدرک آیلتس سوق می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

برای دیدن جدید ترین برنامه های ترم یک اینجا کلیک کنید

برای دیدن نتایج و کارنامه های موفقیت زبان آموزان در آزمون های بین المللی اینجا کلیک کنید

واحد پارک شهر: 33342695-013                                    واحد رشتیان:  33569701-013

 

برای دیدن شرایط دوره های ارزشمند +MV اینجا کلیک کنید

 

 

 

فهرست